Klacht: Busreis tijden

op 17 oktober 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Ik zit op Zuyd hogeschool in Heerlen. Deze school ligt redelijk ver weg van het station (20min lopen) dus is de enige optie om er als student heen te gaan met de bus en uitstappen op bushalte hogeschool zuyd. Op de weg naar de school is het goed te doen. Echter om terug van school naar Heerlen station te komen is lastig voor een hoop studenten. De lessen op school zijn altijd op het hele of half uur afgelopen echter vertrekken de bussen hier altijd enkele minuten voor. En aangezien de meeste treinen om kwart over of kwart voor vertrekken is dit totaal niet handig.
VB: als je om 3 uur klaar bent dan kan je pas de bus pakken van tien over 3 (of later), deze bus is dan op het station ongeveer 8 minuten later. Hierdoor mis je altijd de trein en moet je tot kwart voor vier wachten op de volgende trein. De enige optie om de trein van kwart over 3 te pakken dan is om om tien voor drie weg te gaan om de bus van 5 voor 3 te pakken. Er rijden dus een kwartier lang geen bussen en dan rijden er 3 bussen in 4 minuten, dit is echt krom in mijn ogen

Dit is dus mijn klacht, de reistijden van de bussen niet afgesteld op de schooltijden van Zuyd. veel studenten missen hierdoor hun bussen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om de reistijden van de bussen zodanig te veranderen dat deze beter aansluiten op de treinen

Mvg Daan

S'ochtends

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DaanF