Klacht: buslijn 5 en buslijn 8

op 24 juni 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Heer Mevrouw,

Ik ga al geruime tijd met jullie busvervoer, maar nu moet me toch iets van het hart, ik ben normaal geen klager maar dit gaat me toch iets te ver.
Het is deze week al meerdere keren voor gekomen dat de bussen bij het Wardehofplein Maastricht voor de vertrektijd vertrekken ongeveer 5 min is meer regel dan uitzondering. Nu ben ik van mening dat dit wel eens voor kan komen, maar als ik dan naar het AZM ben gelopen en dan de buschauffeur een sigaretje zie roken dan ben ik toch wel een beetje boos.
Onze dochter moet vanwege haar stage al rond 06.00u vertrekken naar het station alwaar ze verder met de trein moet om naar haar stage te gaan. Helaas komt het heel erg veel voor dat ze terug komt omdat de bus eerder is vertrokken of dat de bus heel erg laat is, en wij alsnog haar in alle haast naar het station moeten brengen omdat ze anders te laat komt voor de trein.
Op de Boschstraat in Maastricht is het een ramp met de bussen 5 en 8 Dan weer te laat, dan weer te vroeg en zelfs helemaal geen bus terwijl dit toch op het vertrektijden rooster staat. Je mist dan weer de aansluitingen met trein en/of bus op het station.
Tevens wil ik ook melden dat het fijn zou zijn als de chauffeur even wacht tot dat de mensen zitten, een mevrouw viel hierdoor in de bus, maar geen reactie van de chauffeur, dit vind ik hooguit schandalig. Nu snap ik dat de chauffeur op tijd moet rijden maar dit kan dus echt niet.

Graag had ik een reactie via de mail wat U gaat doen met deze klacht en hoe het opgelost gaat worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door C Tilly