Klacht: buslijn 40 richting gulpen, ±10:20, bus 9040

op 15 juni 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

i.v.m. een jongen (met studenten OV) die uitcheckt bij een halte te vroeg, begon de buschauffeur al gauw dreigend te vertellen dat hij de bus uit moest of anders reed hij niet verder.
waardoor de jongen zijn excuses aanbood en zich weer incheckte en vervolgens ging zitten.
de buschauffeur bleef dreigen dat hij eruit moest of anders belde hij de politie en met dat hij dit zei stopte hij de motor en bleven de deuren open staan, iedereen in de bus vertelde hem dat hij door moest rijden omdat we al 10 minuten stil stonden, hij luisterde niet en werd steeds bozer. Mensen werden bang en riepen angstig of hij alsjeblieft door kon rijden omdat ze te laat kwamen.
Na een kwartier te hebben gewacht reed hij uiteindelijk door maar met zo’n harde snelheid dat hij eigenlijk een bekeuring moet krijgen & naast mij begon een oudere vrouw te trillen uit angst en ook viel tegen een stang aan doordat de chauffeur zo hard door de bocht reed, toen wij uitstapte zei de oudere vrouw ons niet meer verder te durven met deze buschauffeur en wij hebben haar naar een stoel begeleid en verteld dat hij nu waarschijnlijk weer langzamer ging rijden omdat bijna iedereen eruit was. Ook zaten er kleine kinderen in deze bus die bang waren. en of dat nog niet genoeg was stak hij de middelvinger op naar ons omdat wij er iets van zeiden. ik vind dit ronduit verschrikkelijk gedrag voor een chauffeur en als hier niks aan gedaan word dan doen wij als groep dat wel. mensen in de bus waren daadwerkelijk boos bang en dit gedrag was belachelijk en zeker voor zo’n oudere vrouw naast mij die gevallen is en heel bang was.

Ik ben tevreden als deze man hier een consequentie voor krijgt en wij hier van op de hoogte worden gesteld.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 juni 2017 om 12:53 geantwoord

Beste Bovandenberg4,

Deze klacht is ook gemeld door 'lynn bloem' onder referentienummer:617395
We hebben meerdere klachten hierover ontvangen en ik neem jouw klacht daarin mee.

^JK
Webcareteam Arriva

Heeft op 18 juni 2017 om 22:16 geantwoord

ik zie uberhaupt geen oplossing vermeld staan en ik ben pas tevreden wanneer deze man hier een passende straf voor krijgt en ik hiervan op de hoogte gesteld word, want dit gedrag kan echt niet als dienstverlener.

Alle klachten die gemeld zijn door Bovandenberg4