Klacht: Buslijn 29 Venlo-Venray

op 24 juli 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Het is vandaag weer gebeurd. Sta je in blerick station te wachten, komt de taxibus van Taxi Arns voorbij gevlogen zonder nummer 29 op de voorruit. Dit doen ze, zoals ik de chauffeurs al zelf vaker heb horen zeggen, opzettelijk zodat ze geen scheve gezichten krijgen als ze voorbij een halte rijden. Niet eens het fatsoen om je mede te delen dat je moet wachten op de volgende bus of dat je misschien beter kunt bellen naar vrienden/familie.

En ze rijden je ook nog eens met een rotvaart voorbij, niet normaal! Dacht dat je een voorbeeldfunctie had maar blijkbaar niet. In 3 maanden tijd al 5x mee gemaakt. Ik hoop dat ze hier iets aan gaan doen. Als dit nog vaker gebeurd dan toch maar eens hogerop gaan zoeken. Eerdere meldingen reageert Veolia niet op.

Als Veolia of grote bussen inzet, of als ze het fatsoen krijgen om in ieder geval je te woord te staan. Dit is gewoon laf!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wardtheeuwen