Klacht: buslichting

op 12 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er wordt regelmatig een dag overgeslagen met de buslichting.Dat staat wel vermeld op de teller van de bus. Dat blijkt dan bij alle bussen in mijn omgeving zo te zijn. Je kunt er nu niet meer op rekenen dat de bus 6 keer per week geleegd wordt. Soms is het op zondagavond , soms door de week.

Gewenste Oplossing:

Of uitleg waarom, of een vaste dag.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door MJS