Klacht: Busje rijdt Mika n de weg met kind in de auto en scheld me nog uit!

op 05 januari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hierbij een klacht over een medewerker van jullie! Op 19 december reed er in delft een busje achter mij aan, terwijl ik met kinderen in de auto zit. Dat busje probeerde mij op gevaarlijke wijze in te halen en dat lukte niet. Bij de stoplicht op het woudseweg kwam meneer bumperkleven, echt letterlijk 1cm van mijn bumper af, ik reed een stuk naar voren bij de stoplicht omdat de kinderen bang werden dat de busje ons zou raken. Tevens rijd de meneer nog dichter op mijn bumper en letterlijk een gevaar vormden voor mij. De stoplicht sloeg op groen, maar ,meneer vond dat ik niet snel genoeg doorreed en begint met groot licht naar me seinen en te toeteren als een gek. En wat doet hij vervolgens, hij rijd naar achter met alle gevaar van dien en wil mij bij de afslag naar rechts toe inhalen waardoor er een gevaarlijke situatie ontstond want ik reed natuurlijk ook door naar de afslag naar rechts toe. Maar, blijkbaar vond meneer dat niet snel genoeg en begint mij in te halen. Ik moest keihard remmen om niet in aanvaring met het busje te komen. De kinderen waren inmiddels huilend en ontzettend van slag. Ik heb Het kenteken van deze meneer genoteerd en heb camera beelden van het gebeuren. Op de harnaschpoloder stopt meneer nog keihard uit het niets om mij dus te dwarsbomen. Daarna begon meneer mij nog uit te schelden. Ik heb in onze wijk altijd last van de busje en hun gevaarlijke manieren van rijden, maar nog nooit een klacht ingediend, maar dit is van de zotte omdat dit een bewuste actie is geweest om mij klem te rijden. Het gebeurde tussen 5 en half 6 op de woudseweg in den hoorn en ging door tot aan PostNL distubitiecentrum. Ik wil dat deze meneer nooit meer post bezorgd, het is maar afwachten op een ongeluk en dat geldt voor meer bestuurders van PostNL. Levensgevaarlijk hier in den hoorn, al jaren is dit zo!!!!!!!!! Kenteken VG164P!!!!!!

Wanneer ze een keer normaal gaan rijden in den hoorn, want de hele wijk heeft last van ze en niet alleen ik.. en deze meneer op NON STOP ZETTEN, want ga hier echt werk van maken met de bewoners van den hoorn!! Ik start een petitie!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 januari 2018 om 14:18 geantwoord

Geachte mevrouw Lima,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u ernstige overlast hebt ondervonden door het gevaarlijke rijgedrag van een medewerker van PostNL. Ik kan me voorstellen dat u hierover ontstemd bent. Mijn excuses hiervoor. Graag informeer ik u hierover.

Ik heb uw melding direct doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende medewerker zodat hij hierop aangesproken zal worden. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. De melding wordt intern besproken en ik heb de betreffende afdeling verzocht u te infomeren over de verdere afhandeling van de melding. Ik ga er vanuit dat u hier binnen vijf werkdagen bericht over zult ontvangen. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door Petitiedenhoorn