Klacht: Buschauffeurs rijden langs elkaar heen , ze wachten niet op elkaar zodat de andere geen kans krijgen van de ene bus naar de andere bus over te stappen

op 16 september 2011 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Heb al verschillende keren mee gemaakt dat mijn dochter de bus gemist heeft terwijl dat ze 10 min van te voren er al staat , aar wat blijkt de ene bus komt te laat aan in schaijk schutsboomstraat 26 en die is een paar min te laat , rijdt vervolgens naar Heesh , daar moet ik overstappen om naar Veghel te gaan als ik het goed heb is dat lijn 152, en wat blijkt die bus is dan al weer weg , terwijl hij moet wachten op de passagiers die over moeten stappen , zo ben ik al verschillende keren te laat op school gekomen en dat is echt niet leuk !!!

Dat er onderweg iets gebeurd is dat kan, maar busschauffeurs moeten elkaar ook rechtsstreeks kunnen bellen om zo van elkaar op de hoogte te zijn en wachten zodat de passagiers over kunnen stappen ,

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 juli 2015 om 11:28 geantwoord

We hebben de klacht intern opgepakt. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door berk