Klacht: Buschauffeur doorgereden

op 02 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdagavond 30-04-2016 stond ik om 19:16 uur te wachten bij de bushalte Roggelse Brug op lijn 75 naar Roggel. Ik moest om 21:00 uur in Maastricht zijn en dit zou ik prima halen. Echter was de buschauffeur niet aan het opletten toen hij de bushalte passeerde en reed me straal voorbij. Ik rende er nog zwaaiend achteraan zonder succes. Ik wist dat de volgende bus pas een uur later zou komen, namelijk om 20:16 uur en dat zou betekenen dat ik niet op tijd in Maastricht zou komen dus ik besloot te bellen naar het nummer van Veolia Transport. Ik kreeg een telefoniste er aan die niet eens begrip toonde voor de situatie, maar enkel reageerde met: ik ben alleen maar een telefoniste dus ik kan je niet helpen en je zult een uur moeten wachten op de volgende bus. En de bus komt echt niet terug gereden, met een lachende ondertoon. Ik had het idee dat ik niet werd serieus genomen.
Een mens maakt fouten, dus dat dit kan gebeuren, snap ik. Maar toon op zijn minste begrip en laat bijvoorbeeld de buschauffeur weten dat hij me is voorbij gereden. Zo weet hij de volgende keer dat hij beter op moet letten en kan hij leren van zijn fouten en nogmaals begrip is alles wat een mens nodig heeft. Iemand die vertrouwt erop dat je de bus kan nemen, maar dat vertrouwen bij mij is nu weg.
Ik vond het echt zo’n slechte service!
De bus was overigens helemaal leeg. Er zat niemand in de bus, behalve de chauffeur.

Begrip en op de hoogte stellen van de buschauffeur!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniekwouda