Klacht: Bus vertrek 3 minuten te vroeg bij haltr

op 21 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Wilde op 21-8-2017 bus 177 van Zevenhuizen Rozenstraat naar Zoetermeer Centrum West pakken.
Deze zou om 06:31 vertrekken, kom om 06:28 aanlopen en zie hem voor mijn neus vertrekken.
Bus 177 vertrekt dus 3 minuten te vroeg.

Een vertraging snap daar kan je niks aan doen maar willens wetens te vroeg vertrekken op een buslijn die 1x per uur rijd is onbeschoft.

Bussen in Zevenhuizen vertrekken niet te vroeg, en geef chauffeurs een berisping als ze te vroeg vertrekken.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

5 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Arriva is afgesloten door de melder van de klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

5 maanden geleden - Ik ben zo vrij voor je geweest om 9292 erbij te pakken waar duidelijk 06:30 bij staat: https://9292.nl/reisadvies/zevenhuizen-zh_bushalte-rozenstraat/station-zoetermeer/vertrek/2017-08-21T0630 verder past 9292 ook de vertrektijd aan als de bus te vroeg of te laat vertrekt. Indien de bus echt 3 minuten te vroeg zou zijn, dan zou 06:30 doorgestreept zijn en in het rood de echte tijd vermeld worden zoals je hier ziet: https://9292.nl/reisadvies/zevenhuizen-zh_bushalte-rozenstraat/station-zoetermeer/vertrek/2017-08-21T1244 De bus is op tijd vertrokken. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 22:04 geantwoord

Beste Feraturion,

Bij het controleren van openstaande klachten zie ik dat deze klacht nog open staat. Wel zie ik dat er vanuit onze kant een oplossing is gegeven. Daarom wordt de klacht voor nu afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2vdW5aL.

^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Feraturion