Klacht: Bus veelste laat

op 19 oktober 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 59 van Sittard naar Maastricht komt opdagen met een vertraging van 7 minuten. Daarbij liep de bus nog meer vertraging op door het wachten voor andere passagiers die niet aanwezig waren bij de bushalte. Uitijndelijk uitgestapt in Meerssen om de stoptrein naar Kerkrade te pakken. Bij deze vond de machiniste het zo leuk om alle passagiers die deze trein moesten hebben te laten staan! TERWIJL ZE ZAG DAT WIJ MET Z’N ALLEN KWAMEN AANRENNEN!

Gewenste Oplossing:

Als Veolia eindelijk word vervangen door Arriva want Arriva is een Duits bedrijf en Duitsers zijn wel optijd. Dat heet Deutsche GRÜNDLICHKEIT!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KJK