Klacht: Bus te vroeg

op 02 juni 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou de bus van 07:23 moeten hebben, kom ik bij de bushalt, blijkt de bus al vertrokken te zijn om 07:19. Dit vind ik zeer ongemanierd en onverantwoordelik van deze buwmaatwchappij, en ik verqqcht dan ook dat zij hier iets aan zullen doen. Want dit is niet de 1e keer dat mij dit gebeurd. En ik ben ook niet de enige gedupeerde. Veolia begrijpt volgens mij niet dat wij allemaal ergens op tijd moeten zijn, en dan dient de lijnbus zich aan het schema te houden.

Gewenste Oplossing:

Wanneer hier wat aan word gedaan, zou ik tevreden zijn. Maar ik betwijfel of dit zal gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerde boze man