Klacht: Bus te laat/komt helemaal niet

op 10 juli 2017 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

5 tot 6 dagen in de week maak ik gebruik van veolia lijn 31, ik stap op bij halte buitentuinen en stap uit bij edisonstraat(tijdelijk halte de brug vanwege wegwerkzaamheden) in de ochtend pak ik meestal de eerste bus, die komt om 6:07.. dat geeft alles tenminste aan! Vaak is deze te laat en regelmatig komt die helemaal niet! Zelfde als ik avonddienst heb dan komt hij of te laat of helemaal niet.. dit is rond 14:49.
Ik heb zelf gewoon stipt tijden wanneer ik begin op werk en dat moeten we allemaal beamen daarom vind ik het verschikkelijk kwalijk dat een bedrijf zoals veolia(wat dus structureel perfect zou moeten lopen) heel laks is met haar tijden.

Ik ben tevreden zodra ik op de aangegeven tijden ook daadwerkelijk een bus zie verschijnen.

Een paar minuten te laat kan ook wel door de beugel maar na 10 minuten word ik toch wel lichtelijk geïrriteerd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nick1992