Klacht: Bus stopt niet bij Halte

op 16 februari 2018 over Veolia Transport in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 20 van Brunssum naar Heerlen om 17.45 uur opgestapt op Lindeplein Brunssum. Ik wil uitstappen bij de Halte Kerk te Heerlen en duw na het passeren van de halte bij Jan Linders op de knop. Deze werkt niet, nogmaals geduwd en een medepassagier gevraagd om te duwen. Knop stop is dus kapot. Ik sta op en roep “stop de bus ” omdat we ondertussen bij de volgende halte zijn. Deze haltes liggen vlak na elkaar. De chauffeur stopt niet. Ik roep nogmaals en loop naar voren. Ik zat achter in de bus. Nogmaal vraag ik om te stoppen en leg uit dat de knop kapot is. Als reactie krijg ik te horen dat als de knop kapot is ik naar voren moet lopen om hem dat op tijd te zeggen!! Dat heb ik geprobeerd. Bij de volgende halte mocht ik er pas uit..

Dat deze chauffeur wordt aangesproken op zijn klantonvriendelijk gedrag. Ik reis mijn hele leven (ik ben 59 jaar) al met de bus maar deze chauffeur is erg onaardig.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia Transport

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia Transport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanneke 123