Klacht: Bus rijdt verkeerd

op 14 september 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdagavond stonden we op de Ter Weerlaan in Wassenaar te wachten op bus 43. Hij zou om 19:28 vertrekken naar Leiden. Wij stonden daar ruim op tijd. De bus reed over de Cranenburglaan voorbij. Volledig verkeerde route. Ik heb die dag een ov-chipkaart aangeschaft en de kaart opgeladen. Kosten € 17,50. We moesten naar bruiloft zoon in Leiden en zouden daar om 20:00 uur zijn. Daar de bus aan de andere kant voorbij reed en ons ook niet zag staan hebben we de taxi moeten nemen om op tijd op de bruiloft te zijn. Kosten € 25. Doordat de bus verkeerde reed en m.i. een hele wijk heeft overgeslagen ben ik € 42,50 meer kwijt. Hoe gaat Veolia dat compenseren aan mij?

Gewenste Oplossing:

Na eventuele compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos van Veen