Klacht: Bus rijdt door

op 07 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De Bus naar Gorinchem reed in Arkel met volle snelheid door. We hebben met zijn tweeën heel hard staan zwaaien, omdat ons verteld werd dat de bus al vaker was doorgereden.

De halte heet schotdeuren brug, en is redelijk zichtbaar voor zeker 5 seconden (ook als je 40 km/u rijdt)

We proberen het over een half uur nog een keer met zaklampen aan.

Groetjes,
ontevreden reiziger 1 en 2.

Als de bus stopt. En ik optijd op mijn werk ben

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste dinne.verduijn, Niet leuk om te lezen dat jullie dit hebben ervaren. Ik kan me voorstellen dat jullie ervan balen dat de bus is doorgereden. Zou je nog aan kunnen geven bij welke halte in Arkel jullie stonden te wachten, op welke lijn en wat de vertrektijd was van de bus die is doorgereden? Met vriendelijke groet, Lina Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 15 februari 2018 om 17:27 geantwoord

Beste dinne.verduijn,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door dinne.verduijn