Klacht: Bus kwam niet langs halte, ik kon niet naar huis.

op 19 juli 2012 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Ik werk bij de efteling en wilde gisteren graag naar huis. Aangezien ik 17 ben, heb ik nog geen rijbewijs en aangezien ik in Oirschot woon, is het te ver voor op de fiets.
Ik was klaar met werken om 20:10 en was om 20:25 zeker bij bushalte horst tegenover het efteling hotel en personeelsingang. Niets aan de hand, gewoon wachten op bus 136 van Den Bosch naar Tilburg die aan zou moeten komen rond 20:45. Deze bus heeft wel vaker oponthoud, maar het lukt mij meestal nog om mijn aansluiting op Tilburg centraal station te halen.
Maar deze keer had de bus zeker wel 10 min aanhoudend oponthoud. Uiteindelijk was de bus in ieder geval 15 min te laat, maar verscheen het bus tekeningetje wel op het tijdschemabord. Dit tekentje bleef echter 2 min lang staan en verdween toen ineens van het bord. De bus is dus gewoon zeker niet langs de halte horst gekomen en dit vind ik verschrikkelijk belachelijk!
Ik kon gewoon niet meer naar huis dankzij jullie… Mijn vader en moeder waren net gisterochtend vertrokken naar Italie en mijn zus zat in haar woning in Amsterdam en verdere personen die me konden halen waren op vakantie. Ook heb ik ook nog 3 taxibedrijven gebeld, maar die waren niet beschikbaar…
Daarna ben ik bij de grote weg gaan staan, wachtend totdat er een andere dienst misschien voorbij zou rijden en gelukkig was dat zo. Deze buschauffeur stopte voor me en ik kon alsnog naar tilburg, waar ik LIFTEND (wat nooit zou mogen van mijn ouders) naar Oirschot ben gemoeten.

Oftewel: bus 136 om 20:45 is NIET langs halte horst gekomen in kaatsheuvel, waardoor ik gewoon NIET naar huis kon. Dit is uiteraard heel erg vervelend geweest voor me.

Ik wil in ieder geval weten welke reden de buschauffeur had om mijn halte over te slaan en daarnaast zou een vergoeding erg gepast zijn.

Reactie van de melder van de klacht lotterockx

5 jaren geleden - Ik wil onderhand wel een oplossing horen van Veolia. het is me namelijk reeds nogmaals gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door lotterockx