Klacht: Bus komt WEER niet opdagen

op 02 juli 2012 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Heb nog nooit echt problemen gehad met Veolia bussen, laat ik dat voorop stellen.

Nu opeens sinds ik met een andere lijn rij (104), heb ik dit al 3 keer meegemaakt in 2 weken tijd.

De eerste keer was ik uitgestapt uit de ene bus om op de andere bus te wachten. Had nog 5 minuten de tijd dus dat moest makkelijk lukken. Mooi niet dus. heb daar een uur zitten wachten op de volgende want hij was gewoon weg.

De tweede keer was ik om 8.22 bij de bushalte en hij komt om 8.28. Weer geen bus te zien. Heb weer een uur lang zitten wachten op de volgende terwijl ik een belangrijke afspraak op stage had, heb dus moeten bellen en moeten mededelen dat ik de afspraak maar moest missen.

Nu vanochtend sta ik te wachten op de bus bij de volgende halte om 8.20 en hij komt daar om 8.32. EN wat denk je, WEER geen bus te zien. Heb gelukkig mijn moeder kunnen bellen en die heeft me kunnen brengen voor 1 keer maar anders gaat dit ook niet. En dan had ik er weer een uur kunnen wachten en WEER mijn stage kunnen bellen met dat ik een uur later zal zijn. (is al erg vaak voorgekomen hierdoor en dat tolereren ze NIET dus straks ben ik diegene die een probleem heeft!!)

Nu zat ik vanavond ook weer op diezelfde bus en leg mijn verhaal aan de buschauffeur uit, die mij doodleuk vertelt dat de bussen vandaag niet langs die halte reden aangezien er wegwerkzaamheden een dorp verderop waren. Ook erg leuk dat hier niets van te zien was op de bushalte, hoe moeten mensen dat dan weten???

Vind dit echt niet kunnen want mijn stage lijdt hier ook erg onder, heb al 5 uur gemist en 1x per week (minstens) een uur te laat komen is nou niet echt professioneel.

Ook staat er op iedere halte overal hetzelfde telefoonnummer, dat bel je dan en dan zeggen ze doodleuk na dat je heel je verhaal/vraag hebt verteld dat je een ander nummer van veolia zelf moet bellen. (zet dat dan meteen goed) na een telefoonnummer doorgekregen te hebben (dat verder nergens te zien is?) moest ik 15 min in de wacht staan waardoor het mij ook wat te gek werd.

Heb het even helemaal gehad want weet gewoon niet of de bus morgen wel of niet komt opdagen.

1. Dat bussen wachten als ze te vroeg zijn.
2. Dat bussen gewoon op tijd vertrekken.
3. Dat bussen überhaupt wel komen opdagen.
4. Dat er fatsoenlijk wordt aangegeven dat de bus die dag niet rijdt (langs een halte).
5. Dat er goede telefoonnummers beschikbaar zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Looislane