Klacht: Bus is niet komen opdagen

op 03 juni 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lijn 3 op de schovelaan/wagelaan in amby, is op 03-06-2016 om 20.38 niet komen opdagen. Ik was al om 20.30 op de bushalte. De paal gaf aan dat hij over 1 min zou langsrijden en uiteindelijk sprong hij op 29 min. Ik vind dit heel vervelend want ik had om 21.00 een afspraak.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag weten hoe dit kan gebeuren. En ik zou graag de ritprijs vergoed krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joyvanwijk