Klacht: bus dagelijks over de stoep, met nummerbord VT-291-F

op 16 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

elke middag komt er een bus over de stoep, nr VT-291-F, waar je als voetganger, mensen met kinderwagens en invalide heel veel last van hebt. Je kind zal maar naar buitenlopen en onder de over de stoep rijdende auto komen. Hij rijdt nog redelijk snel ook.
Het betreft hier het begin van de Nassaukade in Amsterdam (wat hij verderop doet kan ik niet zien), terwijl er op de weg gewoon genoeg ruimte om een pakje af te leveren.

bus op de straat niet op de stoep rijden

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 16 februari 2018 om 11:27 geantwoord

Geachte mevrouw Kruik,

Uit uw e-mail begrijp ik dat u overlast hebt ondervonden door een bezorger van PostNL. Ik kan me voorstellen dat u hierover ontstemd bent. Mijn excuses hiervoor.

Laat ik u eerst bedanken dat u de moeite heeft genomen om dit te melden. Ik registreer uw klacht, zodat deze wordt gerapporteerd. Ik ga dit per direct voor u melden bij de leidinggevende van de betreffende bezorger, zodat dit besproken gaat worden met de bezorger. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtnr zoveel