Klacht: Bus 44 naar wageningen te laat

op 05 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 44 righting Wageningen is elke dag tussen de 3 a 5 minuten te laat bij wageningen busstation waardoor tientalllen mensen hun overstep missen.
Dit probleem is gekomen per 1 September dit jaar.
Ik reis hier dagen per week met deze bus en kan mij geen enkele dag meer heugen dat de bus op tijd was
.

Met vriendinnen groet,

Romy Rense

Gewenste Oplossing:

Als de bus op tijd komt bij Tuinlaan in Rhenen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 05 oktober 2017 om 07:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Romy Rense,

Vervelend dat de bus steeds tussen de 3 á 5 minuten te laat is waardoor een aantal mensen hun overstap missen. Dat is niet zo mooi om te lezen. Ik zal het onder de aandacht brengen in de regio. Ik hoop dat je snel verbetering merkt. Onze excuses voor het ongemak!

met vriendelijke groet,

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Romyrense