Klacht: Bus

op 26 juli 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bus 11 van veolia moet normaal om 11:40 bij prins mauritslaan/kennedylaan zijn.

Dit keer stond (op verschillende sites, ik check er altijd een paar) dat hij er om 11:42 pas zou zijn.

Nu stond ik om 11:39 bij de bushalte te wachten maar de bus kwam alsmaar niet.

Ik heb tot 12:00 uur op de bus gewacht maar nu blijkt hij dus gewoon te vroeg, zelfs voor de normale tijd, geweest te zijn en is hij gewoon weg gereden.

Ik heb mijn afspraak hierdoor gemist en dit vind ik echt niet kunnen.
Mocht de vertraging veranderd zijn, pas dan de tijden fatsoendelijk aan en laat mensen niet in de waan dat ze gewoon de bus kunnen pakken op de tijd dat word aangegeven door veolia.

Gewenste Oplossing:

Ik heb dit soort klachten al vaker gehad. Ook als ik ruim 5 minuten voor de normale tijd al bij de bushalte sta dat de bus al weg is of gewoon niet komt opdagen. Ik weet namelijk niet wat er steeds gebeurd waardoor de bussen er niet zijn.

Mijn afspraak heb ik nu toch al gemist dus ik heb niet echt een manier waarop ik tevreden ben.

Maar dit is geen manier van doen dus er moet iets aan gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Cleuskens