Klacht: Bus 301 richting Tilburg al meerdere keren niet gekomen

op 06 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Deze week is het vandaag helaas al de 2e keer dat bus 301 vanaf Drunen (halte Maleisielaan) richting Tilburg niet is gekomen. Deze bus hoorde vandaag om 9:12 te vertrekken, maar die is niet geweest terwijl ik al ruim op tijd bij deze halte stond (8:55). Hierdoor moest ik de bus van 9:42 pakken waardoor ik helaas te laat op school ben.

Eerder deze week (ik weet helaas de dag niet meer) is dezelfde bus op hetzelfde traject maar dan om 8:12 ook al niet op komen dagen (toen moest ik de bus van 8:42 pakken).

Als de bus voortaan gewoon komt, een paar minuten te laat is geen probleem, maar dat hij niet komt is gewoon zeer vervelend.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Goedemorgen Nancy, In je melding geef je aan dat de bus van 301 niet heeft gereden die om 09:12 hoort te vertrekken bij de halte Drunen, Maleisi?laan. Deze bus heeft vandaag wel gereden alleen met vertraging in verband met grote drukte op de wegen. Dat je ongemak hebt ondervonden is minder prettig om te horen, waarvoor excuses! Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 26 oktober 2016 om 06:37 geantwoord

Goedemorgen Nancy,

In je melding geef je aan dat de bus van 301 niet heeft gereden die om 09:12 hoort te vertrekken bij de halte Drunen, Maleisiëlaan. Deze bus heeft vandaag wel gereden alleen met vertraging in verband met grote drukte op de wegen. Dat je ongemak hebt ondervonden is minder prettig om te horen, waarvoor excuses!

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door smurfinnancy