Klacht: Burgerking voordeel menu’s

op 27 september 2011 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Ik heb op 25 september 2011 een folder met kortingscoupons op mijn thuis adres binnen gekregen,op 27 september 2011 dacht ik laat ik eens daar gaan eten voor de voordelige prijs.Ik had de hele folder bij me met verschillende coupons met verschillende acties,bijv(2 whoppers,0,4 liter cola,medium king friet)5,95 ipv 11,90,of (2 long chicken,medium king friet voor 4,95 ipv 9,80.Dit zijn maar 2 voorbeelden van de 8 verschillende acties met 8 verschillende burgers.Op de coupons staat alleen vermeld dat de acties geldig zijn tm 31 december 2011.Ik bestel dit dus ook op het stationsplein te Haarlem,waarna ik te horen krijg dat dit is zolang de voorraad strekt.Hier komt het vreemde ik kon het niet krijgen voor de actie prijs maar zodra ik de volle pond zou betalen was alles in een keer op voorraad…..?????Heb dus maar tot mijn spijt de volle prijs betaald dus ipv dat ik 5,95 kwijt was had ik mijn keuze wat aangepast en kwam ik dus bijna op de 9 euro uit.Het gaat hier niet meer om het geld maar om het principe aangezien ik speciaal voor deze actie hier heen was gereden!En als klap op de vuurpijl was het ook nog eens niet te eten!!!!!(kleffe oude broodjes,schaars belegd ik bedoel beurse sla,1 klein half slap blaadje en 1 druppel saus šŸ™ bij de longchicken) Ik wil zeggen dat ik hier nooit meer ga eten want dit was pure lokkerij.Burger king moet geen acties aanbieden die zij zo genaamd na 2 dagen niet meer kunnen aanbieden terwijl deze actie nog tot en met 31 december 2011 geldig is.heel vreemd.

Ik ben tevreden als ik mijn volledige bedrag terug krijg,want het was ook nog eens niet te eten en voel me in de maling genomen.En dat zij of alle producten tot en met 31 december 2011 blijven leveren voor de aangeboden actieprijs of een tussentijdse aanpassing doen op de folder (dit voor de overige consument).Want ik kom hier niet meer terug.

Alle klachten die gemeld zijn door wouter123