Klacht: bureaustoel Ruben

op 08 december 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

3 weken terug heeft mijn man bureaustoel Ruben voor mij gekocht als cadeau voor Sinterklaas (3 dagen geleden dus) op 5 december. Ik heb de stoel nu 3 dagen (sinds 6 december) in gebruik en hij bevalt me totaal niet omdat de armsteunen veel te hoog staan en je kunt ze niet verstellen. Ik krijg het na een half uur al in mijn nek en rug doordat ik veel te krampachtig met mijn schouders omhoog zit als ik mijn armen op de daarvoor bedoelde armsteunen leg !!! Op de bon staat dat je binnen 7 dagen mag ruilen muv bankstellen en fauteuils., hier valt de bureaustoel dus niet onder. Aangezien ik hem pas amper 3 dagen in bezit heb en nu al klachten heb, en de origele doos en alles nog heb, heb ik gebeld of ik hem mag ruilen?! Het antwoord was : nee, want hij is al uit de verpakking gehaald. Nou, dit vind ik ronduit schandalig, is het dan de bedoeling dat ik een bureaustoel eerst 6 weken in de winkel moet komen testen ofzo ???? De stoelen staan sowieso schijnbaar in de winkel belachelijk hoog opgesteld zodat je ze eerst met een trap moet pakken, (makkelijk testen zo ??!. Ik vind het werkelijk te gek voor woorden dat ik de stoel, na niet eens drie dagen gebruik én nog in het bezit van de verpakking, NIET kan terugbrengen !!!!

Gewoon,lijkt me logisch: de stoel terug mogen brengen en geld terug, of desnoods een tegoedbon!

Alle klachten die gemeld zijn door bramtijnluuk