Klacht: Buma Vordering

op 14 december 2010 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik ben lid van de NVER (Nederlandse Vereniging Van Entertainment Retailers) en betaal netjes mijn lidmaatschap aan deze vereniging. De NVER betaald onze Buma bedragen.Nu krijg ik een incasso van GGN Swier & van der Weijden.Wat mij stoort is dat er op deze incasso geen email adres staat om op te reageren? Alleen dreigementen bij niet betalen. Is GGN Swier & van der Weijden dan zo’n ouderwets bedrijf dat ze geen email hebben?

Gewenste oplossing

Dat ik hun email adres krijg om te reageren op deze incasso

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 september 2016 om 11:02 geantwoord

Beste klachtmelder, deze klacht is in eerste instantie verkeerd op Klacht.nl geplaatst. Wij hebben uw klacht daarom helaas niet kunnen behandelen. Uw klacht is gedateerd, daarom gaan wij er vanuit dat uw klacht inmiddels via één van onze andere kanalen is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u uw klacht uiteraard nogmaals plaatsen zodat wij alsnog met een oplossing kunnen komen.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Megastore Spakenburg