Klacht: Buitenlandse zending zonder inhoud aangekomen.

op 15 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

4juni 2016 heb ik in Eindhoven een envelop met wat labels en keykoords weggebracht om verstuurd te worden naar Malta, 4euro betaald en zoals gebruikelijk de zending bij de supermarkt achtergelaten.

ik kreeg vandaag dus 11 juni 2016, het bericht van de ontvanger dat de zending ZONDER inhoud is aangekomen, er zat dus NIETS meer in!, dit is mij nooit overkomen, wel zijn er te vaak zendingen kwijt geraakt waar ik ook niet blij van word, ik verzend iets niet voor jan doedel en betaal het ook niet voor jan doedel. Ik wil dat dit vooral bij mij stopt, en wel zo snel mogelijk als het mogelijk is.

Zal dit niet stoppen ga ik zelf opzoek naar alternatieven.

Gewenste Oplossing:

Verzendkosten terugstorten + excuuskaart sturen(geen zielige woordjes, dat soort dingen verscheur ik meteen). Eventueel bij volgende zending kosten 100% vergoeden. Ik heb geen zin in woorden, maar meer iets waarin ik weer in PostNL kan en mag gaan geloven, dat ze er naar streven(!) om zonder fouten vanaf NU een zending met inhoud te gaan bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 juni 2016 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw van den Biggelaar,

Ik vind het erg vervelend om te moeten vernemen dat uw post niet correct is geleverd in Malta. Ik zie dat u reeds hiervoor contact hebt gehad met mijn collega’s en dat er een klacht is aangemaakt.

Helaas kan ik hiervoor dan verder niks betekenen. De klacht is uitgezet en zal worden gebruikt om de verzendprocessen te verbeteren. Ik kan u echter geen schadevergoeding aanbieden omdat het een onverzekerde zending betrof.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jowellvdB