Klacht: Buitenlands pakket niet bezorgd en geen bericht verstuurd

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een buitenlands pakket, waarover importheffing verschuldigd was, is direct naar een Primera gebracht zonder dat ik bericht heb gekregen. Hoe moet ik weten waar mijn pakket is? Omdat mijn vorige pakket niet is opgehaald en terug is gestuurd naar de VS ben ik er dit keer achteraan gegaan, en heb zo ‘ontdekt’ waar het was. Bizar…
USPS Trackingcode LZ679845904US, mijn postcode 5632AG, huisnummer 16.

Ik moet natuurlijk bericht krijgen van wat er met mijn pakket is gebeurd!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geacht heer, mevrouw De Quant, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat u een zending verwachtte vanuit het buitenland. Deze is rechtstreeks naar het postkantoor gegaan. De keer ervoor was een zending hierdoor retour gezonden aangezien u niet op de hoogte was gebracht. Ik snap dat dit erg vervelend is en wil u namens PostNL mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Ik informeer u hier graag over. Sinds kort gaan zendingen waarvoor importkosten betaald moeten worden rechtstreeks naar de afhaallocatie. U dient dan wel een briefje in uw bus te krijgen. Sorry dat dit niet is gebeurd. Volgens mijn gegevens is de zending inmiddels afgehaald. Heeft u het briefje alsnog binnen gekregen of heeft u de zending zonder briefje af kunnen halen? Zodra ik die informatie heb, kan ik zo nodig een klacht aanmaken zodat dit met de betrokken medewerkers besproken kan worden. Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer De Quant, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 15 februari 2018 om 09:39 geantwoord

Geachte heer De Quant,