Klacht: Buitengerechtelijke kosten van 30 euro op n bedrag van 10,09 euro vind ik uitzuigerij en absurd!

op 09 augustus 2016 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik was wat te laat met mijn betaling maar ik had ook al gebeld en gevraagd om een betalingsregeling, dit was niet mogelijk! Terwijl andere bedrijven deze service gewoon wel geven. Ik heb nu buitengerechtelijke kosten van 30 euro op n bedrag van 10,09 euro vind ik uitzuigerij en absurd!
Waar moet ik die nu weer van betalen????
Heb inmiddels de 10,09 euro betaald.

Ik ben tevreden als de 30 euro buitengerechtelijke kosten worden kwijtgescholden want dit is mensen onnodig op nog meer kosten jagen.
Ik weet dat dat makkelijk kan maar of ze dat willen is \'n ander verhaal.......

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

Bericht van Directpay

2 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Ik begrijp dat u zich in deze situatie onbegrepen en onrechtvaardig behandeld voelt. Ik wil mij hierbij in ieder geval verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren. U heeft abusievelijk een schrijven van ons ontvangen, waarvoor onze oprechte excuses. Inmiddels hebben wij het dossier afgesloten en zult u niet langer aangeschreven worden.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 23 september 2016 om 08:52 geantwoord