Klacht: Buiten de boot

op 26 oktober 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb 8 augustus 2011 een UE40D6320 TV gekocht. Daarmee viel ik net buiten de MovieMax actie. Veel ge-Googled, maar geen andere acties meer gevonden, dus helaas. Eind augustus heb ik een Samsung 3D bluray speler (C6900, valt niet in actie, TV wel en daarbij had ik natuurlijk een even dure D5500 gekocht als de actie toen had gelopen) gekocht – zonder actie – die waren er niet. Nu zijn ze begin oktober weer een actie gestart (MegaMind 3D actie). Had ik maar even gewacht. Ik heb Samsung per e-mail om coulance gevraagd. Is niet op ingegaan. Daarna gebeld, toen werd ik naar de actie site verwezen. Die gemaild. Zij verwezen mij naar Samsung. Samsung gebeld. Samsung doet er niets mee. Ze begrepen het wel, maar meer doen ze er niet mee. Ik heb aangeboden tot elkaar te komen en een bedrag bij te betalen (kostprijs o.i.d., maar Samsung is nergens toe bereid).

Coulance. Het gaat mij om de brillen, die ik los veel te duur vindt. Ik zou eventueel accoord gaan met bijbetaling van een klein bedrag (in winkel zijn de aangeboden brillen ca. 80 Euro per set van twee). Begrip is één, maar ik verwacht dat een bedrijf een beetje met de klant meedenkt en oplossingsgericht te werk gaat.

Bericht van Samsung

6 jaren geleden - Beste Zidiouz, Wij vinden het spijtig voor u dat u niet in aanmerking komt voor enige promotie, echter voldoet u niet aan de actievoorwaarden daar uw Home Theater set buiten de actieperiode is gekocht. Het is vanuit deze actie ook niet mogelijk om bij te betalen om alsnog mee te doen. Indien u korting wenst op de aankoop van 3D-brillen, adviseren wij u om contact op te nemen met uw verkoper. Deze kan eventueel nog iets voor u betekenen. Met vriendelijke groeten, Alex Samsung WebCare www.samsungworld.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Heeft op 26 oktober 2011 om 16:01 geantwoord

Samsung is heel goed in het vallen van herhalingen. Helaas niet in het meedenken en tegemoet komen van klanten. Dit is geen oplossing en ik ben niet tevreden.
Ondanks dat ik tevreden ben over de producten en klantvriendelijkheid en after sales voor mij ook bepalend bij vervolgaankopen. Deze zullen er dus niet meer komen. Evenmin als positieve reviews/aanbevelingen aan derden. Gemiste kans. Is het nou echt zoveel moeite Samsung?

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 26 oktober 2011 om 16:39 geantwoord

Wij hebben de klant uitgelegd dat hij buiten de actieperiode valt en dat hij vanuit de actievoorwaarden geen aanspraak kan maken op de promotie-artikelen, ook niet tegen betaling.

Reactie van de melder van de klacht zidiouz

6 jaren geleden - Ondanks alle (vriendelijke) reacties vanuit Samsung wordt er steeds in herhaling gevallen en wordt er niet meegedacht. Daarnaast wordt ik iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd. Er is begrip, maar wat heb je daaraan als er geen gehoor aan wordt gegeven? Holle woorden. Jammer.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Samsung beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door zidiouz