Klacht: Buitelandse post niet ontvangen.

Arthur123 op 30 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2019-12-12
NL-Item received at OE in the destination country:The item is at the handover point from freight carrier to PostNL

Al meer dan 2weken geleden overgezet bij PostNL, niks ontvangen. Buren nagevraagd ook niets.

Tracking number:
LX822470127NL

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn pakket bezorgd is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

PostNL

Heeft op 30 december 2019 om 14:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan mij voorstellen dat u uw pakket graag snel ontvangt. Helaas heb ik minder goed nieuws voor u. Het pakketje is op 14 december retour naar de afzender gestuurd omdat het adres niet leesbaar was. Daarom raad ik u aan contact te zoeken met de afzender voor een passende oplossing.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice

Arthur123

Heeft op 30 december 2019 om 14:51 geantwoord

Honderd maal pakketjes ontvangen, nooit zo iets geks meegemaakt. Misschien was het wel een storing aan de reader van postnl. Nu ontvang ik mijn pakketje een maandje later super fijn :)

Alle klachten die gemeld zijn door Arthur123