Klacht: Bugdet Matras besteld niet afgeleverd

op 03 oktober 2011 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Ik was opzoek naar een betaalbare matras voor mijn zoon.Ik heb via marktplaats een site gevonden voor babypark.Het ging om een budget matras voor 39,00 en gratis verzending.Op het actueel site staat op vanaf 40 euro gratis verzendkosten.Zo 1 euro te kort en vals adverteren op marktplaats.Dan zag ik voor 16:00 uur morgen in huis.Mooi dus.Zo voor 16 uur op woensdag heb ik voor 43,00 euro mijn zoon’s matras besteld.Ik heb netjes een email bevestiging en een track & trace nummer ontvangen.Volgende dag einde van het middag geen matras.Ik heb track&trace bezocht en deze staat gewoon stil op het sorteer centrum van tnt post of postnl.Vrijdag nog geen matras en ik heb babypark gebeld.Ik moet tnt post bellen.Dat heb ik gedaan en zij zei ik moet babypark terug bellen om een nummer van cargo te krijgen.Want cargo heeft het matras opgehaald en tnt track en trace kan het bestelling niet volgen.ZO babypark weer gebeld en zij heeft met cargo contact opgenomen.Later wordt ik terug gebeld dat ik hoef geen zorgen te maken het matras wordt morgen zaterdag middag bij mij afgeleverd.Zaterdag middag om 17 uur nog geen matras.Nu moet ik weer achter aan.Echt slechte service van babypark.En ik heb heel veel van het internet besteld en nooit een probleem gehad.Tot nu met babypark.Nu ben ik echt teleurgesteld.MOet je mensen niet zo behandelen of het bedrijf cargo een schop geven:(

ik wil gewoon mijn verzendkost geld terug van 4,00.Gratis verzending toch?

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door britnimotter