Klacht: Niet goed Nederlands verstaan irritant

leni1966 op 16 maart 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door dat ik problemen had met mijn uitkering,had ik gebeld naar budget energie om het te verschuiven,maar dat kon maar naar 16 maart ipv 23 maart,dus ik bellen!,volgens de medewerker was naar die datum opschrijven geen probleem, dus ik wachten op een bevestiging email maar die kwam niet? Ik nogmaals bellen! Ik kreeg een medewerker aan de lijn die niet goed Nederlands sprak ,en moest alles 3 keer herhalen en snapte zelfs het systeem van budget energie niet pff vermoeiend ze zou het in orde maken,en ja ik kreeg een email dat het naar 28 februari geschoven was,ja hoor dacht ik kom op,ik weer bellen waar ze mee bezig waren,dus kreeg weer een medewerker aan de lijn weer niet goed Nederlands praten en ze zou het in orde maken,ik had gevraagd het dan met het intussen nieuwe termijn een betalingregeling van te maken,is goed zei de medewerker, vervolgens krijg ik een email dat het afgewezen werd om dat ik al een regeling had ,ik dacht nee toch wat een…bedrijf,nu dus weken verder dadelijk 40 euro er bij om dat ze te …om het daar goed te regelen, dan maar overstappen

Gewenste Oplossing:

Nikd

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

8 maanden geleden - Goedemiddag, Wat jammer dat u zich niet geholpen voelt en wilt gaan overstappen. Om de gesprekken en toezeggingen te controleren, heb ik intern een klacht aangemaakt. Een medewerker van ons team neemt zo snel mogelijk contact met u op. Bedankt voor uw geduld alvast. Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Reactie van de melder van de klacht leni1966

8 maanden geleden - Ik ben benieuwd

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 02 april 2024 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

U heeft inmiddels contact gehad met de behandelaar van uw klacht. Het is natuurlijk erg vervelend dat het e.e.a. is misgelopen en daar bied ik mijn oprechte excuses voor aan. Om u tegemoet te komen, is afgesproken dat wij de incassokosten voor u crediteren.

Bedankt voor uw geduld en begrip!

Met vriendelijke groet,
Emma
Budget Energie, van Budget Thuis

Alle klachten die gemeld zijn door leni1966