Mijn Klacht:
Door dat ik problemen had met mijn uitkering,had ik gebeld naar budget energie om het te verschuiven,maar dat kon maar naar 16 maart ipv 23 maart,dus ik bellen!,volgens de medewerker was naar die datum opschrijven geen probleem, dus ik wachten op een bevestiging email maar die kwam niet? Ik nogmaals bellen! Ik kreeg een medewerker aan de lijn die niet goed Nederlands sprak ,en moest alles 3 keer herhalen en snapte zelfs het systeem van budget energie niet pff vermoeiend ze zou het in orde maken,en ja ik kreeg een email dat het naar 28 februari geschoven was,ja hoor dacht ik kom op,ik weer bellen waar ze mee bezig waren,dus kreeg weer een medewerker aan de lijn weer niet goed Nederlands praten en ze zou het in orde maken,ik had gevraagd het dan met het intussen nieuwe termijn een betalingregeling van te maken,is goed zei de medewerker, vervolgens krijg ik een email dat het afgewezen werd om dat ik al een regeling had ,ik dacht nee toch wat een…bedrijf,nu dus weken verder dadelijk 40 euro er bij om dat ze te …om het daar goed te regelen, dan maar overstappen
Gewenste Oplossing:
Nikd