Klacht: budgetenergie

moin op 26 juli 2013 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik moet onterecht 86,66 betalen voor de vastgoed. terwijl ik nog steeds bij essent ben. volgens hun zou ik de meterstanden voor 15juli op moeten geven en zou die datum ook overstappen omdat hun niets lieten horen vertrouwde ik het niet meer. en nu krijg ik ineens een rekening van 71,88 en nu 3 dagen later is hij al 86,88. volgens essent hadden zij ook niks gehoord van mijn overstap. ik wilde goedkoper uitzijn en nu zit ik met mijn uitkering juist met extra kosten. boeven zijn het!!!

Gewenste Oplossing:

dat ik niks hoef te betalen omdat ik gewoon bij essent ben en blijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb Budget Energie een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Budget Energie

Heeft op 29 juli 2013 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft zich op 17 juni 2013 aangemeld bij BudgetEnergie. Toen zijn de wettelijke zeven werkdagen bedenktijd ingegaan. In de communicatie die na de aanmelding plaatsvindt, staat duidelijk vermeld wat de klant precies van BudgetEnergie kan verwachten. Op 27 juni 2013 is een factuur voor het vastrecht verstuurd. Hierin staat vermeld dat de levering wordt gestart, nadat het vastrecht is betaald en dat de factuur binnen veertien (14) dagen moet worden betaald. De factuur is tot op heden niet voldaan, vandaar dat er op 26 juli 2013 aanmaningskosten in rekening zijn gebracht à €15,- De klant heeft buiten de wettelijke bedenktijd aangegeven het contract te willen annuleren. Er wordt contact opgenomen met de klant wat de vervolgstappen zullen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door moin