Klacht: Budget repairs twee keer voor sloten deur

op 15 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij afhaalpunt budget repairs aan de rheinauwensingel in Rotterdam heb ik tot twee keer toe mijn pakketje niet op kunnen halen. Volgens de track and trace moet hij hier wel liggen.
Sta nu weer voor de deur maar alles is dicht. 14 mei 10:41

Graag een oplossing

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje morgen maar heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 mei 2020 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat vervelend dat u daar voor een dichte deur hebt gestaan. Het ServicePoint is volgens mijn gegevens inderdaad geopend vanaf 10:00. Ik ga uw klacht doorgeven aan mijn collega's van de ServicePoints en laat dit bespreken met dit ServicePoint. Het pakket is in ieder geval nog beschikbaar tot en met aanstaande dinsdag. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Wouterplomp