Klacht: buget mobiel gaat niet netjes met mensen op.

David Otmar Groenbast op 03 juni 2024 over Budget Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Ik schrijf u om mijn recente ervaringen met Budget Mobiel te delen en een oplossing te bespreken met betrekking tot mijn contract.

Op 1 juni 2024 werd mijn telefoon onverwachts geblokkeerd in het weekend. Ik heb twee abonnementen bij Budget Mobiel en beide werden tegelijk geblokkeerd. Dit veroorzaakte veel ongemak, vooral omdat uw klantenservice op zaterdag niet bereikbaar is. Het is zeer onhandig om op een zaterdag afgesloten te worden, aangezien er dan geen directe hulp beschikbaar is.

Daarnaast ontving ik een e-mail waarin werd uitgelegd hoe ik mijn telefoon via een bepaalde procedure kon heractiveren. Echter, ik ontving geen soortgelijke e-mail voor mijn andere telefoon, hoewel uw medewerkers beweerden dat deze wel was verstuurd. Ik heb mijn e-mails zorgvuldig nagekeken, maar ik kon geen dergelijke e-mail vinden. Het blijft voor mij onduidelijk waarom ik niet beide e-mails heb ontvangen, ondanks dat uw medewerkers volhouden dat deze zijn verzonden.

Gezien deze vervelende en onhandige ervaringen, en de herhaalde negatieve interacties met uw medewerker de heer Mitchell, heb ik besloten dat het in het beste belang van beide partijen is om mijn contract bij uw bedrijf vroegtijdig te beëindigen. Hoewel mijn contract tot 2025 loopt, voel ik dat een voortzetting onder de huidige omstandigheden niet wenselijk is. Ik hoop dat u begrip heeft voor mijn situatie en bereid bent om een oplossing te vinden die voor ons beiden acceptabel is.

Ik verzoek u vriendelijk om de nodige stappen te ondernemen om mijn contract vroegtijdig te beëindigen en mij te informeren over de verdere procedure. Ik waardeer uw begrip en medewerking in deze zaak en hoop op een spoedige en positieve afhandeling.

IK wil graag dat mij abonnementen vroegtijdig stoppen op het moment dat de nieuwe provider de boel overneemt en dan laten we het zonder extra bij betalingen .
Blijf ik tot einde kontract wil ik de datum van opzegging krijgen en maak alles zelf over geen incasso

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Mobiel over deze klacht.

Bericht van Budget Mobiel

1 week geleden - Beste David, Inmiddels heeft u contact gehad met een van onze collega's en is het probleem opgelost. Wat fijn dat we tot een gewenste oplossing hebben kunnen komen en mocht er in de toekomst ooit nog iets zijn, dan weet u ons te vinden. Met vriendelijke groet, Anna Budget Mobiel

Alle klachten die gemeld zijn door David Otmar Groenbast