Klacht: Btw terug gave

op 11 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Als je wat moet betalen is dhl heel snel maar als je hun fouten oplost en geld retour moet krijgen zijn ze niet thuis gekker nog je hoort niets op je e-mails dit lijkt we oplichting van dhl

Als ik mijn geld retour heb en excusses heb ontvangen per mail

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat jammer dat het zo lang duurt voordat u uw geld terugkrijgt. U heeft een zending ontvangen waarover u douane kosten moest betalen en waarover teveel BTW is berekend? Ging dit om een DHL Express zending? In afwachting van uw reactie, Tom Webcare DHL Parcel

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Donald114r

4 maanden geleden - ja het ging om dhl express wat ik te gek voor worden vind dat het zelf met de douane moest regelen en zelf het geld retour vragen douane stuurt het geld naar dhl en ik niets retour ontvang hoe boos krijg je mensen want ik zal niet de eerste zijn

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag, Zou je ons het traceernummer willen geven waar het over gaat, anders is het voor ons niet mogelijk om na te kijken waar het precies over gaat. Met vriendelijke groeten, Stef

Reactie van de melder van de klacht Donald114r

4 maanden geleden - het nummer is 8583336145 dit heb ik via de douane achterhaalt om dat boekhouding niet reageert op email wat ik te gek voor worden vind ook het hoofdkantoor roept wel we bellen u terug maar doen dus ook niets zeer slechte service vind ik hoop dat jij dat wel doet tot die tijd vertel ik mijn klanten en leveranciers over deze geen service met vriendelijke groet piet duijnmaijer

DHL

Heeft op 11 juli 2017 om 13:55 geantwoord

Goedemiddag Piet,

Ik zie dat je ook contact had gezocht via Facebook, en daar al een antwoord hebt gekregen. U heeft een Verklaring Van Geen Bezwaar gekregen, en deze heeft u op 6 maart naar het ADC team per e-mail retour gestuurd. Het was niet de bedoeling om deze retour te sturen naar DHL maar het document dient per post verstuurd te worden naar het aangegeven adres van de Belastingdienst/Douane Eindhoven. Op het moment dat u het daar naartoe stuurt, kan het opgepakt worden door de Nederlandse Douane.

Met vriendelijke groeten,

Stef