Klacht: BTW berekening te hoog bij inklaring

op 07 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De BTW berekening klopt niet bij inklaring. Over een bedrag van 53 euro douanewaarde moest ik 16,34 euro BTW betalen terwijl dit 10,07 zou moeten zijn (19% van 53)

Bellen naar het te dure nummer (0,45 eurocent/min!) levert mij de volgende info: bezwaarschrift indienen, ja dat staat ook op internet!

Gewenste Oplossing:

Verschil terugkrijgen
Dat POSTNL iemand inhuurt die kan rekenen
Tarieven voor 0900 nummer drastisch verlagen
Dat POSTNL iemand aan de telefoon zet die meer kan dan oplezen wat er ook op internet staat

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door dongelmans