Klacht: btw

op 28 februari 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb met Claire van Megen Advance Duty Collection Team
DHL Express op 20-02-2017 een gesprek gehad over een pakket die ik ontvangen heb van $ 30 maar door dhl maar € 53 moest betalen voor btw en hun kosten
kan me vinden in de btw voor het bedrag van $30 maar niet voor btw van €150 transportkosten die door verzender zijn betaalt maar wat ik nog het ergste vind dat dhl niet de papieren opstuurt voor teruggave van te veel betaalde btw

Gewenste Oplossing:

als dhl nu ook eens luistert en kijkt naar de papieren bewijs dat tegen partij de kosten betaalt die een klant toe stuurt en daar ook eens op reageert

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 februari 2017 om 10:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending is verstuurd via DHL Express en dat netwerk is gescheiden van DHL Parcel. Hierdoor kunnen wij uw zending maar beperkt inzien en kan ik u helaas niet verder helpen. Ik adviseer u om contact op te nemen met DHL Express, dit kan via 088 0552 000.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door piet000000000000