Klacht: Bsn nummer dhl en geen gewenste oplossing

op 09 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik moest mijn bsn afgeven bij een dhl punt. Daarna heb ik op klacht.nl berichy gekregen. Maar niet de oplossing die ik wou namelijk mijn gegevens wissen van hun register. En een excusses brief. Ik blijf klagen tot dit gebeurt want bij dhl word er maar steeds afgeschuift

Nog steeds heb ik geen excuses en mijn gegevens zijn nog niet gewist

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat bij een DHL service punt uw BSN nummer genoteerd is. Dat is inderdaad niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Kunt u aangeven om welke zending het gaat en hier de traceercode van toesturen? Dan ga ik ervoor zorgen dat er contact wordt opgenomen met het betreffende service punt. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak, graag zie ik de aanvullende gegevens tegemoet. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Brianfever

5 maanden geleden - Bij deze de traceer code 3SVSW886679

Bericht van DHL

5 maanden geleden - Goede middag, Bedankt voor het toesturen van de traceercode. Ik zie in ons systeem dat dit een zending is van september 2017. Deze is tevens niet bij een parcel gebracht of bezorgd. Wellicht heeft u de verkeerde traceercode meegestuurd? Graag ontvang ik de traceercode van de zending waarbij uw BSN nummer genoteerd is. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Brianfever

5 maanden geleden - Dit zal denk ik de goede zijn dan adres Bloemisterij Groen is Gras Markt 18 3218AM HEENVLIET bezorger DHL pakket JUN491599949030042781845

DHL

Heeft op 09 februari 2018 om 13:51 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende gegevens. Het is inderdaad niet toegestaan deze gegevens te noteren. Volgens mijn gegevens heeft u ons ook via e-mail benaderd. Naar aanleiding hiervan hebben wij uw klacht in behandeling genomen. Tevens heeft de Wehkamp contact met ons opgenomen.

Indien u nog vragen heeft wil ik u verzoeken contact op te nemen met de onze klantenservice.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Brianfever