Klacht: Brutale medewerkster maakte me uit voor leugenaar!!!

op 23 december 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Goededag Heer,Mevrouw.
Ik was gisteren 22 dec 2017 bij hema mijdrecht om mijn foto bestelling af te halen
Ik stond netjes bij de klanten service op mijn beurt te wachten en was eindelijk aan de beurt om mijn linnen tasje met foto af te halen de medewerkster vroeg naar mijn naam die gaf ik dan ook netjes ze keek even in de bak en zei gelijk nee die hebben we niet hoor! ik zei die hebben jullie wel! ik heb mail gekregen dat het tasje klaar ligt bij jullie nee mevrouw dat is niet waar en u hebt ook geen mail gekregen van de hema.
Ik zei ik heb wel mail gekregen daar staat het echt in hoor nee hoor dat kan pas na de feestdagen zei de medewerskter!!! u liegt mevrouw!!! ik ben hier dan ook heel boos over!! ik laat me niet voor leugenaar uit maken! ik heb haar de mail laten zien op mijn telefoon en nog volhouden nee mevrouw het tasje is hier niet!!! ik heb gezegd roep er maar een collega bij haar collega ging kijken en ja hoor mijn tasje bleek er wel te zijn! de medewerkster snauwde nog eens naar en rekende ook snauwend met mij af , ik ben hier niet van gediend dit was om 15.45 bij hema mijdrecht.
ik vindt dan ook dat de hema de medewerkster hier op moet aan spreken want dit gedrag naar de klant kan echt niet!!!! ik vindt echt dat ik schandalig behandeld ben! De klant is koning toch? of is dat bij hema mijdrecht niet zo? blijkbaar niet zoals ik ben behandeld!!!

Dat hema mij een tegoedbon aanbied omdat het echt niet kan zoals de medewerkster mij heeft behandeld!
De medewerkster hier flink op aan spreken dat zij netjes met klant moet omgaan!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lara van corler