Klacht: brutale bezorger

op 27 juni 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik woon op de 3e verdieping in een flat.
Mijn pakket komt binnen de afgesproken tijd aan.
Toen de deurbel ging liet ik mijn dochter ( groep 8) deze beantwoorden terwijl ik verder ging met mijn werk.

De bezorger vraagt dat ze naar beneden gaat om het pakketje te halen. Nadat ze 2x geweigerd heeft komt hij het zelf brengen.
Op een onbeleefde manier zegt hij aan mijn dochter dat ze voortaan naar beneden moet gaan om het pakket te halen.
Ik vind dit uiterst brutaal. Hoe durft hij een kind op die manier aan te spreken?

Ik liep naar de deur toe om hem erop aan te spreken maar meneer was reeds van het balkon af. Ik heb dus gewacht totdat hij beneden was en naar zijn busje liep.
Vanaf mijn balkon heb ik hem geroepen en gezegd dat hij nooit meer moet vragen aan een kind om het pakket beneden op te halen.

Tot mijn verbazing gaat hij tegen mij tekeer en begint tegen mij te schelden. Ik heb erop gewezen een klacht in te zullen dienen. Het leek hem niets te kunnen schelen.

Wanneer het personeel getraind is en weet zich te gedragen en om een goede manier om te gaan met klanten.

Van deze meneer wil ik ook een verontschuldiging en van de desbetreffende verantwoordelijke.

Geen algemene brief. Dit gaat veel te ver.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 27 juni 2019 om 14:13 geantwoord

Beste mevrouw Vrede,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat de bezorger u op een uiterst klantonvriendelijke manier te woord heeft gestaan. Ik heb uw klacht direct bij het desbetreffende depot gemeld. De leidinggevende van de bezorger zal de klacht bespreekbaar gaan maken en tevens passende maatregelen nemen om herhaling in de toekomst te voorkomen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Voor verdere vragen of opmerkingen, neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vivian
DHL Parcel (Netherlands) B.V.
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Vrede