Klacht: sinds oktober wachtend op een plank viermaal over verkeerde geleverd brugman groningen, klanten”service”

op 06 juni 2011 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na in Oktober onze keuken (+badkamer + haltegels+ bijkeuken) via Brugman te hebben besteld zijn er verschillende dingen voorgevallen echter deze zijn opgelost. Hetgeen zich nu voordoet is dat er al viermaal een verkeerd artikel/ danwel kapot artikel is geleverd. Afgelopen vrijdag de zoveelste keer, men had het verkeerde artikel bij zich. Ik wordt gebeld door de monteur excuses ik kan niet komen, u wordt zo gebeld door de klantenservice.. hetgeen natuurlijk weer niet is gebeurd. Viermaal over heb ik een dag vrij moeten nemen.. Ik raad al mijn vrienden en familieleden collega’s wie dan ook af hier ooit een voet over de deur te zetten laat staan iets te kopen…

Gewenste Oplossing:

Nieuwe plank + flinke korting, niet betalen montagekosten kapotte plank houden

Alle klachten die gemeld zijn door Maiya