Klacht: service melding plafond

op 18 oktober 2011 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

de firma B.S.N. uit Noordwijkerhout heeft verleden jaar namens Brugman een badkamer bij mij thuis geplaatst,dit tot onze tevredenheid,nu hadden wij recent een service melding m.b.t. een spotje waar geen stroom meer op stond(achteraf was het waarschijnlijk een draadbreuk) en is dit door/namens brugman vervangen,nadat de heren het spotje vervangen hadden,kwam ’s middags een gedeelte van het plafond naar beneden,dit direct gemeld bij Brugman,en geprobeerd een oplossing te zoeken,tot op heden zonder resultaat,ze bellen namelijk niet meer terug.

Gewenste Oplossing:

het plafond laten herstellen door de firma BSN uit Noordwijkerhout(die het ook goed hadden geinstalleerd) en een vergoeding voor het vele male moeten bellen met de \"service\"lijn van Brugman Badkamers.

Alle klachten die gemeld zijn door swj