Klacht: keukens

op 17 september 2011 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Familie uit belgie heeft een keuken gekocht bij Brugman keukens in Hulst. De verkoper Ron hebben we een gesprek mee gehad.Er was aktie bij aankoop van 5 siemens apparatuur kreeg je korting op je keuken, maar je moest wel die dag beslissen om nog meer korting te krijgen.Uiteindelijk is de verkoper naar zijn filiaalmanager gegaan om een prijs aan te bieden. Ze moest gelijk tekenen voor de keuken en achteraf zou ze een offerte en een 3D tekening per post ontvangen ze kon de keuken nog aanpassen tot 6 weken voor de bestelling.
Ze kreeg de offerte pas bij de levering. De keuken is geleverd en er zitten grepen op dat zij helemaal niet had gevraagd. Ik ben al 2weken aan het bellen en er wordt niks mee gedaan.Tot onze verbazing kwamen wij zondag bij Brugman en stonden voor de keuken wat ze had besteld waar ook de orginele grepen op zaten wat zij wou. De filiaalmanager zei dit is niet de keuken wat jullie hebben besteld. Wij stonden er echt van te kijken het was keuken dilland wat niet eens in hun showroom is opgesteld. Hoe kunnen wij een keuken kopen wat niet in de showroom staat.
Ik vind dit een manier van oplichting. Ik adviseer nooit een keuken te kopen bij Brugman.Ik praat namens de klant want zij is franstalig en ik was erbij tijdens de verkoop.

De juiste grepen bestellen en antwoord waarom er een andere keuken wordt besteld dan wat de klant in de showroom heeft gezien. Gaat dit altijd zo bij jullie. Ze zou als ze tevreden was nog mensen adviseren om bij jullie hun keuken te kopen maar nadat ze hebben gehoord wat er mis is gegaan willen ze absoluut niet meer. Zo raken jullie alleen maar klanten kwijt.Slechte service van Brugman

Alle klachten die gemeld zijn door eminyoruk