Klacht: badkamer afleveren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij kochten een dure badkamer bij Brugmann
netjes deel betaald
de materialen afleveren, want voor instaleren rekenen ze veel te veel!
we konden dan een paar weken van te voren met een belletje laten weten wanneer deze gebracht kon worden was geen punt
zeiden ze in Hulst.
zoeken naar een tegelzetter en ja hoor voor de bouwvak want uiteraard is tijdens de bouwvak ieder op vakantie die tegelt, wij blij maar brugmann vertelde in week 27 te bezorgen over en uit! geen andere oplossing,
probleem geen tegelzetter en hoog tarief BTW!!!!!!!
ongelooflijk bot behandeld door de “dame” daar
klant is geen koning maar melkkoe

Gewenste Oplossing:

een flink deel van de prijs door de dure btw.
opleiding personeel in klantvriendelijkheid
of de juiste datum afleveren

zo niet nooit meer kopen daar, goede klant zijn ze dan kwijt! Brugman verkeerde keuze! is een betere leus

Alle klachten die gemeld zijn door verzamelmuis