Klacht: Broodafdeling

op 30 september 2011 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Afgelopen zaterdagmorgen naar Hema Gorinchem geweest om brood te halen. Rek met (gesneden brood) ongeveer leeg, lange rij voor de kassa. Komt er een chefin die commandeert dat er een extra kassa bij de broodafdeling open moet. Na enige aandringen gebeurde dat ook. Dat was, hoe goed bedoeld ook, niet de oplossing. Iedereen stond te wachten tot de rekken met brood gevuld zouden worden, eerder valt er ook niets af te rekenen. Uiteindelijk heb ik gevraagd om brood, moest nog gesneden worden, ging allemaal erg moeizaam. De vorige keer (week of twee geleden), zelfde verhaal. Rek leeg, en moesten er twee jonge dames van een jaar of 16 (met twee linkse handen) ingewerkt worden op zaterdagmorgen 9.00 u terwijl er een stuk of tien klanten stonden te wachten op brood (dat niet in het rek lag). Ook toen (na lang wachten) om gevraagd. Hoéveel wilt u? Négen broden? Ja, mag het?

Bovenstaande stemt niet tot klant tevredenheid, ik wil gewoon ‘even’ brood kunnen halen, en er geen half uur mee kwijt zijn omdat de capaciteit er niet is of verkeerd benut wordt. (afgelopen zaterdag stonden er wel drie dames bij de vleeswaren terwijl er geen ….. te doen was). Het moet toch niet zo moeilijk zijn om de rekken te vullen en gevuld te houden?

Met gevulde (en gevuld gehouden) rekken met brood. Kan ook voor negen uur gesneden en in zakken gedaan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Motorheld