Klacht: Bronze spray

op 29 augustus 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren heb in de sublime bronze spray bij de kruidvat gekocht. 

Toen ik mijn benen aan het sprayen was, werkte hij steeds minder en kwamen er uiteindelijk alleen maar spettertjes uit. 

Het flacon zit nog vol, want er is nog niet eens  voor 2 benen uit gekomen. 

Aangezien ik geen bon heb was het product ook niet te ruilen. 

Ik betreur het disfunctioneren van het product en de vlekken die er nu op mijn benen zijn ontstaan, evenals de vlekken op mijn handen door het “lekken” van de spray. 

Heb evt een filmpje.

Mvg, 

Malou

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 30 augustus 2016 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met mevrouw gezocht. We vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat mevrouw dit keer teleurgesteld is in ons product. We hebben mevrouw een e-mail gestuurd en afgesproken om een nieuw product en eeen extra product voor het ongemak naar haar op te sturen. Wij hopen dat zij deze producten weer met veel plezier zal gaan gebruiken.

Alle klachten die gemeld zijn door Malou van Trienen