Klacht: brilglazen overzetten in nieuw montuur

op 06 oktober 2011 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Op 23-9 hebben wij een bril ter behandeling gebracht om de glazen over te zetten in een nieuwe bril. hebben duidelijk doorgegeven of dit met spoed behandeld kon worden. mag ik er toch van uit gaan dat dit in 3 a 4 dagen toch wel mogelijk is.Nu bijna anderhalfe week verder heb ik nu al 3 a 4 keer contact gehad met u bedrijf en mijn bril is nog steeds niet terug in maarssenbroek. bars van de koppijnen omdat ik me bril mis. heb hier duidelijk spoed op gevraagd dit te behandelen. al met al ben ik nu anderhalfe week verder en nog geen bril retour.dat hans anders met een personeels te kort zit volgens u filiaal in maarssenbroek is niet mijn probleen maar een paar glazen slijpen en terug zetten in een nieuwwe bril kan toch geen anderhalfe week gaan duren tot mijn spijt.

dat mijn nieuwe bril vandaag nog gemaakt en wel in maarssenbroek komt en wel voor 5 uur vanmiddag. vind wel dat ik lang genoeg heb moeten wachten ondanks ik er duidelijk spoed bij heb vermeld in maarssenbroek. vind dit een beetje ongehoord. had wel een betere service verwacht van de firma anders. heb zo een nieuwe bril nodig eind van het jaar begin volgend jaar. Wat denkt u dan zelf dat ik bij hans anders ga voor een nieuwe bril. vinden jullie het gek dat mensen heel snel naar een ander toe gaan waar ze wel de service krijgen die men verwacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door rochelle