Klacht: brievenpuspakje totaal kapot en iets kwijt

op 28 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb op 16 augustus een brievenbuspakje op de post gedaan, en deze is 17 augustus bezorgd op het goede adres alleen de envelop was aan alle kanten open en er ontbrak iets in de envelop.
Ik heb een shirt verstuurd en een paar sokken , en de sokken zaten er niet meer in,, is super vervelend voor de ontvanger, want deze heeft er wel voor betaald..
Ik heb op 17 augustus ook al telefonisch contact met jullie gehad, maar tot op heden nog niks van jullie gehoord, erg jammer, dat dit zo gaat.
ik betaal tenslotte 3,95 om er van uit te gaan dat het ook netjes bij die persoon aankomt…..

ik zou tevreden zijn als diegene ook ontvangen heeft waar zij voor betaald heeft, en ook in goede staat, het shirt zag er niet uit.. en de sokken zijn spoorloos

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 augustus 2017 om 13:40 geantwoord

Geachte mevrouw Langens,

Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat uw verstuurde brievenbuspakje beschadigd en onvolledig bij de geadresseerde is aangekomen. Ik wil u graag mijn excuses aanbieden voor deze situatie.

Met behulp van bovenstaande gegevens heb ik een klacht voor u aan kunnen maken, dit zal met de betreffende bezorger besproken worden. U ontvangt hier verder geen reactie op, dit wordt intern verder afgehandeld. Op deze manier wordt de kans verkleind dat dit opnieuw gebeurt.

Omdat het pakket zonder verzekering is verstuurd kan ik u geen schadevergoeding aanbieden. Mocht u in de toekomst opnieuw een pakket versturen met een waardevolle inhoud, dan raad ik u aan om dit met verzekering te versturen. Op die manier komt u dan in aanmerking voor schadevergoeding, mocht er iets verkeerd gaan met de bezorging.

Alle klachten die gemeld zijn door hettiegerrit