Klacht: Brievenpostpakjes verdwijnen

Boot7 op 11 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De laatste 2 weken had ik drie brievenbus postpakjes moeten ontvangen uit verschillende delen van ons land afkomstig van betrouwbare verzenders. Geen enkel pakje is aangekomen. Ik vermoed dat er ergens op het distributiecentrum of in de postbezorging iemand last van lange vingers heeft. Dit probleem heeft zich in het verleden nog nooit voorgedaan. Graag had ik dit uitgezocht. Ik woon in Amsterdam.

Oplossing verdwijning pakketjes, te gemoed komen in de kosten bij het niet achterhalen van de pakjes.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw brievenbuspakjes. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Naar aanleiding van uw klacht heb ik geprobeerd telefonisch in contact met u te komen, dit is helaas niet gelukt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - uw juiste adres gegevens, - zijn de betreffende brievenbuspakjes voorzien van een tracking code? Zo ja, dan zou ik deze codes graag van u ontvangen. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren door contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Boot7

1 jaar geleden - Hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik ga contact opnemen met de klantenservice

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Dank voor uw reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door Boot7